O365 Migravimas

Padedame permigruoti įmonės vartotojus, el. pašto duomenis iš el. pašto paslaugų, kurios naudoja IMAP protokolą.
Naudodami Message Access Protocol (IMAP) galime padėti perkelti įmonės el. pašto paslaugas iš Gmail, Exchange, Outlook.com ir kitų el. pašto paslaugų tiekėjų. El. pašto paslaugų perkėlimo metu yra perkopijuojamas el. pašto dėžutės turinys: el. laiškai iš „inbox“ ir kitų katalogų. Kontaktai, kalendoriaus įrašai, užduotys, Outlook programos taisyklės, nebus perkelti naudojant IMAP protokolą. Juos reikėtų perkelti dirbant atskirai su kiekvienu vartotoju asmeniškai. Esant poreikiui galime padėti tai atlikti proceso metu.
Mūsų atliekamo el. pašto paslaugų migravimo metu yra sukuriami vartotojai, perkeliamas šių vartotojų el. paštas. El. pašto perkėlimas vyksta minimizuojant reikalingą perkėlimo laiką, trikdžius vartotojams ir užtikrinant duomenų saugumą perkėlimo metu, naudojant šifruotus duomenų srautus.

IT paslaugų teikėjo atsakomybės

  • Išanalizuojame Jūsų turimą el. pašto paslaugų sistemą.
  • Sukuriame vartotojus ir priskiriame O365 licencijas vartotojams.
  • Paruošiame DNS zonas pagal O365 reikalavimus.
  • Sinchronizuojame el. pašto dėžutes ir sukuriame jų atsargines kopijas.
  • Informuojame apie migracijos eigą ir veiksmus jūsų įmonės vartotojus.
  • Sprendžiame iškilusias su migracija problemas.

Kliento atsakomybės

  • Suderinti migracijos laikus su visais savo darbuotojais dėl migravimo darbų.
  • Priskirti kliento pusėje asmenį, kuris kontroliuos visus procesus įmonės viduje visos migracijos metu.
  • Paruošti visą tinklo įrangą, užtikrinti saugų ir stabilų duomenų srautą.
  • Suteikti prieigas prie reikalingų migracijai sistemų ir el. pašto tarnybinių stočių. Jei reikia suteikti nuotolinę prieigą (anlg. Remote Access).
  • Sukonfigūruoti pagal instrukcijas vartotojų nustatymus el. pašto programose.
  • Pagalba įvertinant didesnės rizikos vartotojus ir paslaugų el. pašto dėžutes ( vadovai, vartotojai turintys didelės talpos el. pašto dėžutes nuo 30GB )
  • Peržiūrėti ir patvirtinti suplanuotus darbus. Nenumatytu atveju suderinti naujus laikus, priskirtiems darbams.

Su klientu sutarus, klientas privalo, prieš migracijos sutartą datą turėti:

  • Turite turėti administratoriaus prieigą prie Office 365 ir Office 365 licencijas su Exchange Online.
  • Turite turėti prieigą prie savo DNS įrašų valdymo.
  • Turite administratoriaus prieigą prie esamos el. pašto paslaugos arba individualių vartotojų el. pašto dėžučių valdymo.

Planavimas

Planavimo metu surenkama pradinė informacija ir įvertinamas poreikis.

  • Pirminis susitikimas su klientu.
  • Kliento turimos el. pašto sistemos įvertinimas.
  • Vartotojų migravimas arba sukūrimas.
  • Pradedama el. pašto dėžučių migraciją.
  • Tikriname migracijos procesą.
  • Perkeliame MX DNS įrašus.
  • Užbaigiame el. pašto dėžučių migraciją.
  • Sprendžiame iškilusius klausimus.